Σε ατμόσφαιρα συγκίνησης και χαράς πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ΄ τάξης του Α΄ Αρσακείου–Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στις 10.00 π.μ., στο Θέατρο των Αρσακείων–Τοσιτσείων Σχολείων, παρουσία του Συλλόγου Διδασκόντων και των γονέων και των συγγενών των μαθητών μας.
Την εκδήλωση άνοιξαν με θερμούς χαιρετισμούς ο Διευθυντής του Α΄ Αρσακείου – Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης, κ. Μιχάλης Καπετανής, φιλόλογος, η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κ. Ασπασία Φλέσουρα, καθώς και ο Πρόεδρος του Δεκαπενταμελούς Μαθητικού Συμβουλίου, Χαρίλαος Κράλλης, οι οποίοι ευχήθηκαν στους αποφοίτους καλή πρόοδο και κάθε επιτυχία στη νέα εκπαιδευτική τους πορεία.
Ακολούθησε μια νοσταλγική αναδρομή στις όμορφες στιγμές της τριετούς φοίτησης των μαθητών στο Γυμνάσιο. Λογοτεχνικά αποσπάσματα, μουσικές ερμηνείες, τραγούδια της χορωδίας, χορευτικό δρώμενο, βιντεοπροβολές από τη σχολική ζωή, τις εκπαιδευτικές επισκέψεις και τις ποικίλες δράσεις του σχολείου συνέθεσαν ένα ιδιαίτερα συγκινητικό πρόγραμμα, που επιμελήθηκαν εκπαιδευτικοί και μαθητές.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με χαιρετισμό του Διευθυντή του Α΄ Αρσακείου–Τοσιτσείου Λυκείου Εκάλης κ. Χρήστου Δευτεραίου, ενώ ακολούθησε η απονομή των απολυτηρίων τίτλων και των αναμνηστικών δώρων από τη Διεύθυνση του Σχολείου.
Τον γενικό συντονισμό και την επιμέλεια της εκδήλωσης είχε η μαθηματικός και Υποδιευθύντρια του Σχολείου κ. Μ. Καραγεωργίου, μαθηματικός. Στην οργανωτική επιτροπή συμμετείχαν η καθηγήτρια Μουσικής κ. Φ. Αβρανά, ο θεολόγος κ. Λ. Ιατρόπουλος, η καθηγήτρια Καλλιτεχνικών κ. Κ. Πρεβενιού, που ήταν και η παρουσιάστρια της εκδήλωσης, η μαθηματικός κ. Αν. Αϊβάζογλου, η φιλόλογος και Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού κ. Ιω. Κούρτη, ο φιλόλογος κ. Γ. Κωνσταντακάκης, οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής κ. Ηρώ Πάζα και κ. Λ. Παπαναστασίου και η καθηγήτρια Αγγλικών κ. Μ. Στούπα, οι οποίοι συνεργάστηκαν δημιουργικά για την άρτια προετοιμασία και την επιτυχή διεξαγωγή της εκδήλωσης. Την πρόσκληση φιλοτέχνησε η μαθήτρια του Γ2 Χατζή Έλλη και τα σκηνικά της εκδήλωσης οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου υπό την καθοδήγηση και την επίβλεψη της κ. Κ. Πρεβενιού.
Με τις θερμότερες ευχές μας αποχαιρετούμε τους αποφοίτους της Γ΄ τάξης και τους ευχόμαστε να πορεύονται στη ζωή με γνώση, υπευθυνότητα, ανθρωπιά και δημιουργικό πνεύμα.























































































