Τελετή Αποφοίτησης Γ΄ τάξης 2026 Α’ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης

Σε ατμόσφαιρα συγκίνησης και χαράς πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ΄ τάξης του Α΄ Αρσακείου–Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στις 10.00 π.μ., στο Θέατρο των Αρσακείων–Τοσιτσείων Σχολείων, παρουσία του Συλλόγου Διδασκόντων και των γονέων και των συγγενών των μαθητών μας. 

Την εκδήλωση άνοιξαν με θερμούς χαιρετισμούς ο Διευθυντής του Α΄ Αρσακείου – Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης, κ. Μιχάλης Καπετανής, φιλόλογος, η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κ. Ασπασία Φλέσουρα, καθώς και ο Πρόεδρος του Δεκαπενταμελούς Μαθητικού Συμβουλίου, Χαρίλαος Κράλλης, οι οποίοι ευχήθηκαν στους αποφοίτους καλή πρόοδο και κάθε επιτυχία στη νέα εκπαιδευτική τους πορεία. 

Ακολούθησε μια νοσταλγική αναδρομή στις όμορφες στιγμές της τριετούς φοίτησης των μαθητών στο Γυμνάσιο. Λογοτεχνικά αποσπάσματα, μουσικές ερμηνείες, τραγούδια της χορωδίας, χορευτικό δρώμενο, βιντεοπροβολές από τη σχολική ζωή, τις εκπαιδευτικές επισκέψεις και τις ποικίλες δράσεις του σχολείου συνέθεσαν ένα ιδιαίτερα συγκινητικό πρόγραμμα, που επιμελήθηκαν εκπαιδευτικοί και μαθητές.  

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με χαιρετισμό του Διευθυντή του Α΄ Αρσακείου–Τοσιτσείου Λυκείου Εκάλης κ. Χρήστου Δευτεραίου, ενώ ακολούθησε η απονομή των απολυτηρίων τίτλων και των αναμνηστικών δώρων από τη Διεύθυνση του Σχολείου. 

Τον γενικό συντονισμό και την επιμέλεια της εκδήλωσης είχε η μαθηματικός και Υποδιευθύντρια του Σχολείου κ. Μ. Καραγεωργίου, μαθηματικός. Στην οργανωτική επιτροπή συμμετείχαν η καθηγήτρια Μουσικής κ. Φ. Αβρανά, ο θεολόγος κ. Λ. Ιατρόπουλος, η καθηγήτρια Καλλιτεχνικών κ. Κ. Πρεβενιού, που ήταν και η παρουσιάστρια της εκδήλωσης, η μαθηματικός κΑν. Αϊβάζογλου, η φιλόλογος και Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού κ. Ιω. Κούρτη, ο φιλόλογος κ. Γ. Κωνσταντακάκης, οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής κ. Ηρώ Πάζα και κ. Λ. Παπαναστασίου και η καθηγήτρια Αγγλικών κ. Μ. Στούπα, οι οποίοι συνεργάστηκαν δημιουργικά για την άρτια προετοιμασία και την επιτυχή διεξαγωγή της εκδήλωσης. Την πρόσκληση φιλοτέχνησε η μαθήτρια του Γ2 Χατζή Έλλη και τα σκηνικά της εκδήλωσης οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου υπό την καθοδήγηση και την επίβλεψη της κ. Κ. Πρεβενιού.  

Με τις θερμότερες ευχές μας αποχαιρετούμε τους αποφοίτους της Γ΄ τάξης και τους ευχόμαστε να πορεύονται στη ζωή με γνώση, υπευθυνότητα, ανθρωπιά και δημιουργικό πνεύμα. 

Ενημερωτική συνάντηση από το «Χαμόγελο του Παιδιού» για τους εκπαιδευτικούς των Αρσακείων–Τοσιτσείων Σχολείων Εκάλης

Την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο Θέατρο των Αρσακείων–Τοσιτσείων Σχολείων Εκάλης ενημερωτική συνάντηση για τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων με θέμα την ψυχική ανθεκτικότητα, την προστασία τού εαυτού μας και την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των μαθητών/τριών. Κεντρική ομιλήτρια της εκδήλωσης ήταν η ψυχολόγος κ. Ιωάννα Χαρδαλούπα, εκπρόσωπος τού οργανισμού «Το Χαμόγελο τού Παιδιού«. H κ. Χαρδαλούπα παρουσίασε το πολύπλευρο έργο του και ανέπτυξε ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια, την ψυχική υγεία και την ευημερία των παιδιών και των εφήβων. Κατά τη διάρκεια τής ομιλίας έγινε αναφορά στις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μαθητές/τριες -και όχι μόνο-, στους τρόπους έγκαιρης αναγνώρισης περιστατικών που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής, καθώς και στον καθοριστικό ρόλο του σχολείου και των εκπαιδευτικών στην υποστήριξη και προστασία των παιδιών. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν οι δράσεις και οι υπηρεσίες που προσφέρει το «Χαμόγελο του Παιδιού», καθώς και οι δυνατότητες συνεργασίας με τη σχολική κοινότητα. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με εποικοδομητικό διάλογο και ανταλλαγή απόψεων, προσφέροντας στους εκπαιδευτικούς πολύτιμες γνώσεις και χρήσιμα εργαλεία για την αποτελεσματικότερη διαχείριση ζητημάτων της καθημερινότητάς μας, αλλά και εκείνων που σχετίζονται με την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη και την προστασία των μαθητών. Η δράση αυτή εντάσσεται στη διαρκή προσπάθεια των Αρσακείων–Τοσιτσείων Σχολείων για εξωστρέφεια και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών τους για την ενίσχυση ενός ασφαλούς, υποστηρικτικού και παιδαγωγικά γόνιμου σχολικού περιβάλλοντος.

Τελετή απονομής βραβείων και επαίνων Πανελλαδικών Μαθητικών Διαγωνισμών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

Με ιδιαίτερη χαρά το Α’ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Αρσάκειο Εκάλης συμμετείχε στην Τελετή Απονομής Βραβείων και Επαίνων των Πανελλαδικών Μαθητικών Διαγωνισμών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, η οποία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026 στις 19:30, στο ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την προβολή βίντεο αφιερωμένου στο έργο και τις δράσεις του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, ενώ ακολούθησε μουσικό πρόγραμμα από την παιδική και νεανική χορωδία των Αρσακείων–Τοσιτσείων Σχολείων Εκάλης, με μαέστρο την κ. Χριστίνα Βαρσάμη-Κούκνη.

Στη συνέχεια απηύθυναν χαιρετισμό η Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, κ. Έλενα Ράπτη, ως εκπρόσωπος της Ελληνικής Κυβέρνησης, καθώς και επίσημοι προσκεκλημένοι, μεταξύ των οποίων ο κ. Γιώργος Σταμάτης, Βουλευτής Επικρατείας και εθελοντής Σαμαρείτης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, η κ. Καραμανλή, Υφυπουργός Τουρισμού. Την εκδήλωση χαιρέτισε επίσης ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Δρ Αντώνιος Αυγερινός ο οποίος συνεχάρη όλους τους μαθητές για τη δημιουργικότητα, την ευαισθησία και τη συμμετοχή τους και η κ. Στέλλα Καστελλάνου, πρόεδρος του Τομέα Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, η οποία ευχαρίστησε όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή τους και τους προέτρεψε να συνεχίσουν να δημιουργούν. 

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με προβολή βίντεο των δράσεων του Τομέα Νεότητας και με ένα μουσικοχορευτικό δρώμενο από εθελοντές Νεότητας του 6ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού «Σταύρος Ξαρχάκος». Κατά τη διάρκεια της τελετής πραγματοποιήθηκαν οι απονομές των διακρίσεων στους μαθητές που ξεχώρισαν στους Πανελλαδικούς Μαθητικούς Διαγωνισμούς του Τομέα Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Το σχολείο μας είχε τη χαρά να διακριθεί με τρεις σημαντικές βραβεύσεις:

  • 1ο Βραβείο στον διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα «Εμείς και οι Άλλοι: Όλοι διαφορετικοί – Όλοι ίσοι»: Βακάλη Αθ., Καλαμπόγια Αθ., Μπαλατσούρα Δ., Ξύστρα Μ., Μουντζούρη Κ., Μάτσια Αν. (Β2)
  • 2ος Έπαινος στον διαγωνισμό με θέμα «Είναι στα χέρια μας: Προσφέρω και στη φύση, όχι μόνο στον άνθρωπο»: Ζυγούρας-Τσιαρτσιώνης Αν., Παλάσκας Ν., Χρυσάνθη Ευ., Παπάζογλου Β. , Παππά Γ., Πέππα Β. (Β2)
  • 3ο Βραβείο στον διαγωνισμό με θέμα «Ο σκύλος, ο καλύτερός μου φίλος»: Βούρβαχη Ν., Κουτσαμπά Ηλ. (Β1)

Τους βραβευθέντες μαθητές συνόδευσαν οι γονείς τους, ενώ το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από την Υποδιευθύντρια του σχολείου κ. Μαρία Καραγεωργίου, μαθηματικό, και την καθηγήτρια Καλλιτεχνικών κ. Κυριακή Πρεβενιού, η οποία είχε και την ευθύνη της προετοιμασίας και του συντονισμού της συμμετοχής των μαθητών στους διαγωνισμούς.

Η επιτυχία αυτή αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για τη σχολική μας κοινότητα και επιβεβαιώνει τη σημασία της καλλιτεχνικής δημιουργίας ως μέσου έκφρασης αξιών όπως ο σεβασμός στη διαφορετικότητα, η αλληλεγγύη, η εθελοντική προσφορά και η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και των ζώων.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στους διαγωνισμούς και για τις σημαντικές διακρίσεις τους. Ευχόμαστε στους μαθητές μας να συνεχίσουν να δημιουργούν, να εμπνέονται και να διακρίνονται!

Αποφοίτηση Γ’ τάξης 2026 (πρόσκληση)

Summer Camp 2026 Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης

Ενημερωθείτε για το Summer Camp των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων Εκάλης πατώντας πάνω στην εικόνα.

Απόλυτη επιτυχία στις εξετάσεις πιστοποίησης ΜΟS για τους μαθητές του Α’ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης

Την Τρίτη 26 Μαΐου, τριάντα εννέα (39) μαθητές της Α΄τάξης Γυμνασίου συμμετείχαν με απόλυτη επιτυχία (100%) στις εξετάσεις πιστοποίησης MOS (Microsoft Office Specialist) στο Microsoft Word και  όλοι απέκτησαν την επίσημη πιστοποίηση της Microsoft! Με τη σημαντική αυτή διάκριση απέδειξαν έμπρακτα τις ψηφιακές τους δεξιότητες, αποκτώντας ένα πολύτιμο εφόδιο για το μέλλον τους. Την προετοιμασία των μαθητών ανέλαβαν οι καθηγήτριες Πληροφορικής του Σχολείου μας κ. Στ. Ντέμου και κ. Αδ. Ξηρίδου. Η πιστοποίηση MOS αποτελεί μία από τις πιο αναγνωρισμένες διεθνώς πιστοποιήσεις δεξιοτήτων στις εφαρμογές γραφείου, εκδίδεται απευθείας από τη Microsoft και είναι αναγνωρισμένη τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας για την προσπάθεια και την επιτυχία τους!

«Η ζωή μας στο Σχολείο 2026» (βίντεο)

Το Α’ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Γυμνάσιο Εκάλης, την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026, άνοιξε τις πόρτες του σε νέους μαθητές από το Δημοτικό και σε όλους τους γονείς σε μια ξεχωριστή παρουσίαση των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων της σχολικής χρονιάς 2025-2026, που εμείς την ονομάζουμε «Η ζωή μας στο Σχολείο». Δείτε ένα σύντομο βίντεο με στιγμιότυπα που δημιουργήθηκε για την ημέρα αυτή:

Προσφορά ζωής και αλληλεγγύης από την σχολική μας κοινότητα προς τον Δήμο Διονύσου

Το Α’ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Γυμνάσιο Εκάλης συνεχίζει με συνέπεια τις δράσεις κοινωνικής προσφοράς και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, ενισχύοντας έμπρακτα την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και της κοινωνικής ευθύνης των μαθητών μας. Τη Δευτέρα 25 Μαΐου 2026, εκπρόσωποι του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Διονύσου επισκέφθηκαν το σχολείο μας και παρέλαβαν όλα τα τρόφιμα μακράς διάρκειας τα φάρμακα και τα υπόλοιπα είδη που συγκεντρώθηκαν στο πλαίσιο της δράσης «Η ζωή μας στο Σχολείο», η οποία πραγματοποιήθηκε στις 21 Μαΐου 2026 με τη συμμετοχή μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Παράλληλα, παραδόθηκαν και προϊόντα που συλλέχθηκαν από τον βιολογικό σχολικό λαχανόκηπο, τα οποία θα διατεθούν στις κοινωνικές δομές και στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη στον Δήμο Διονύσου. Οι μαθητές μας, με ιδιαίτερη χαρά και αίσθημα προσφοράς, συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία ταξινόμησης και συσκευασίας όλων των ειδών μέσα από οργανωμένες ομάδες εργασίας, πριν από την παράδοσή τους στους εκπροσώπους του Δήμου. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος της συνολικής και ολιστικής παιδαγωγικής προσέγγισης του σχολείου μας, η οποία συνδέει τη γνώση με την κοινωνική δράση, την περιβαλλοντική συνείδηση και τον ενεργό ρόλο των μαθητών ως υπεύθυνων πολιτών. Μέσα από τέτοιες δράσεις, τα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία επιβεβαιώνουν το όραμά μας για ένα σύγχρονο, δημιουργικό και εξωστρεφές σχολείο, που καλλιεργούν δεξιότητες ζωής και προετοιμάζουν τους μαθητές για το μέλλον με αξίες αλληλεγγύης, συνεργασίας και προσφοράς.

Από τον σχολικό λαχανόκηπο στην κοινωνική προσφορά 

Τα μαρούλια, τα κρεμμύδια και τα υπόλοιπα βιολογικά οπωροκηπευτικά του σχολικού μας λαχανόκηπου μεγάλωσαν με τη φροντίδα, την αγάπη και την καθημερινή ενασχόληση των μαθητών μας, στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων Α’ Γυμνασίου του Α΄ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης, με θεματικούς άξονες το Περιβάλλον  και το «Ευ Ζην». 

Οι μαθητές, με υπευθυνότητα και συνέπεια, ανέλαβαν την καλλιέργεια και τη φροντίδα των κηπευτικών μας, βιώνοντας στην πράξη την αξία της συνεργασίας, της οικολογικής συνείδησης και της προσφοράς. Όταν τα προϊόντα του λαχανόκηπου ωρίμασαν, ήρθε η στιγμή να προσφερθούν με τη σειρά τους σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη. Τα κηπευτικά συλλέχθηκαν με προσοχή και προσφέρθηκαν μαζί με τρόφιμα, φάρμακα και είδη πρώτης ανάγκης που συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Η ζωή μας στο Σχολείο», την οποία διοργάνωσε το σχολείο μας την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026. Όλα τα είδη παραδόθηκαν με αγάπη στο κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου Διονύσου, το οποίο στηρίζει ανθρώπους και οικογένειες που έχουν ανάγκη. 

Το Σχολείο μας κινείται σταθερά στον άξονα της αειφορίας και της ολιστικής προσέγγισης της παιδείας, παιδαγωγικά, μαθησιακά, κοινωνικά και συναισθηματικά. Μέσα από δράσεις όπως αυτή, οι μαθητές δεν αποκτούν μόνο γνώσεις, αλλά και πολύτιμες δεξιότητες και αξίες που συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενεργών, υπεύθυνων και συνειδητοποιημένων πολιτών με ευαισθησία απέναντι στον άνθρωπο και το περιβάλλον. 

Υπεύθυνες καθηγήτριες: κ. Κ. Πρεβενιού, Καλλιτεχνικών, και κ. Μ. Σόφη, Τεχνολογίας  

Οδηγίες για τις εξετάσεις – Ομιλία για τη διαχείριση του χρόνου, τις τεχνικές μελέτης και το άγχος

Τη Δευτέρα 25/5/2026 πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του Α’ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης ενημερωτική ομιλία για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γυμνασίου με θέμα τη σωστή διαχείριση του χρόνου, τις αποτελεσματικές τεχνικές μελέτης και την αντιμετώπιση του άγχους των εξετάσεων.

Η δράση απευθυνόταν σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και είχε στόχο να βοηθήσει τους μαθητές να οργανώσουν καλύτερα το καθημερινό τους πρόγραμμα, να βελτιώσουν τον τρόπο μελέτης τους και να προσεγγίσουν την εξεταστική περίοδο με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και ψυχραιμία.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας παρουσιάστηκαν χρήσιμες συμβουλές σχετικά με:

  • την οργάνωση του χρόνου και τη δημιουργία σωστού προγράμματος διαβάσματος,
  • τις τεχνικές αποτελεσματικής μελέτης και απομνημόνευσης,
  • τη σημασία των μικρών διαλειμμάτων και της ξεκούρασης,
  • την ενίσχυση της συγκέντρωσης και της αυτοπειθαρχίας,
  • καθώς και τρόποι διαχείρισης του άγχους πριν και κατά τη διάρκεια των εξετάσεων
  • δόθηκαν πρακτικές συμβουλές σχετικά με την διαχείριση των εξετάσεων με έμφαση στην Α’ Γυμνασίου που δίνουν εξετάσεις για πρώτη φορά.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε επίσης στη σημασία της ισορροπίας ανάμεσα στη μελέτη, την ξεκούραση και τις καθημερινές δραστηριότητες, ώστε οι μαθητές να διατηρούν καλή ψυχολογία και θετική στάση απέναντι στις σχολικές υποχρεώσεις. Οι μαθητές παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την παρουσίαση, συμμετείχαν ενεργά με ερωτήσεις και εξέφρασαν τους προβληματισμούς τους σχετικά με το διάβασμα και τις εξετάσεις. Τα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία στηρίζουν έμπρακτα τους μαθητές τους, προσφέροντας δράσεις και ενημερωτικές εκδηλώσεις που συμβάλλουν τόσο στη μαθησιακή όσο και στην ψυχολογική τους ενδυνάμωση.

Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Ιωάννα Κούρτη, φιλόλογος- Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού