Τελετή απονομής βραβείων και επαίνων Πανελλαδικών Μαθητικών Διαγωνισμών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

Με ιδιαίτερη χαρά το Α’ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Αρσάκειο Εκάλης συμμετείχε στην Τελετή Απονομής Βραβείων και Επαίνων των Πανελλαδικών Μαθητικών Διαγωνισμών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, η οποία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026 στις 19:30, στο ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την προβολή βίντεο αφιερωμένου στο έργο και τις δράσεις του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, ενώ ακολούθησε μουσικό πρόγραμμα από την παιδική και νεανική χορωδία των Αρσακείων–Τοσιτσείων Σχολείων Εκάλης, με μαέστρο την κ. Χριστίνα Βαρσάμη-Κούκνη.

Στη συνέχεια απηύθυναν χαιρετισμό η Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, κ. Έλενα Ράπτη, ως εκπρόσωπος της Ελληνικής Κυβέρνησης, καθώς και επίσημοι προσκεκλημένοι, μεταξύ των οποίων ο κ. Γιώργος Σταμάτης, Βουλευτής Επικρατείας και εθελοντής Σαμαρείτης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, η κ. Καραμανλή, Υφυπουργός Τουρισμού. Την εκδήλωση χαιρέτισε επίσης ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Δρ Αντώνιος Αυγερινός ο οποίος συνεχάρη όλους τους μαθητές για τη δημιουργικότητα, την ευαισθησία και τη συμμετοχή τους και η κ. Στέλλα Καστελλάνου, πρόεδρος του Τομέα Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, η οποία ευχαρίστησε όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή τους και τους προέτρεψε να συνεχίσουν να δημιουργούν. 

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με προβολή βίντεο των δράσεων του Τομέα Νεότητας και με ένα μουσικοχορευτικό δρώμενο από εθελοντές Νεότητας του 6ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού «Σταύρος Ξαρχάκος». Κατά τη διάρκεια της τελετής πραγματοποιήθηκαν οι απονομές των διακρίσεων στους μαθητές που ξεχώρισαν στους Πανελλαδικούς Μαθητικούς Διαγωνισμούς του Τομέα Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Το σχολείο μας είχε τη χαρά να διακριθεί με τρεις σημαντικές βραβεύσεις:

  • 1ο Βραβείο στον διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα «Εμείς και οι Άλλοι: Όλοι διαφορετικοί – Όλοι ίσοι»: Βακάλη Αθ., Καλαμπόγια Αθ., Μπαλατσούρα Δ., Ξύστρα Μ., Μουντζούρη Κ., Μάτσια Αν. (Β2)
  • 2ος Έπαινος στον διαγωνισμό με θέμα «Είναι στα χέρια μας: Προσφέρω και στη φύση, όχι μόνο στον άνθρωπο»: Ζυγούρας-Τσιαρτσιώνης Αν., Παλάσκας Ν., Χρυσάνθη Ευ., Παπάζογλου Β. , Παππά Γ., Πέππα Β. (Β2)
  • 3ο Βραβείο στον διαγωνισμό με θέμα «Ο σκύλος, ο καλύτερός μου φίλος»: Βούρβαχη Ν., Κουτσαμπά Ηλ. (Β1)

Τους βραβευθέντες μαθητές συνόδευσαν οι γονείς τους, ενώ το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από την Υποδιευθύντρια του σχολείου κ. Μαρία Καραγεωργίου, μαθηματικό, και την καθηγήτρια Καλλιτεχνικών κ. Κυριακή Πρεβενιού, η οποία είχε και την ευθύνη της προετοιμασίας και του συντονισμού της συμμετοχής των μαθητών στους διαγωνισμούς.

Η επιτυχία αυτή αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για τη σχολική μας κοινότητα και επιβεβαιώνει τη σημασία της καλλιτεχνικής δημιουργίας ως μέσου έκφρασης αξιών όπως ο σεβασμός στη διαφορετικότητα, η αλληλεγγύη, η εθελοντική προσφορά και η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και των ζώων.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στους διαγωνισμούς και για τις σημαντικές διακρίσεις τους. Ευχόμαστε στους μαθητές μας να συνεχίσουν να δημιουργούν, να εμπνέονται και να διακρίνονται!

Σημαντικές διακρίσεις του Α’ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης στους Διαγωνισμούς Ζωγραφικής του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

Το Α’ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Γυμνάσιο Εκάλης, μέσα από το μάθημα των Καλλιτεχνικών, συμμετείχε με ιδιαίτερη χαρά και δημιουργικότητα στους μαθητικούς διαγωνισμούς ζωγραφικής που διοργάνωσε ο Τομέας Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, δίνοντας στους μαθητές της Β’ Γυμνασίου την ευκαιρία να εκφραστούν καλλιτεχνικά και να ευαισθητοποιηθούν γύρω από σημαντικά κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα. Η συμμετοχή αυτή συνοδεύτηκε από σημαντικές διακρίσεις, που γέμισαν χαρά τη σχολική μας κοινότητα.

Στον διαγωνισμό με θέμα «Εμείς και οι Άλλοι: Όλοι Διαφορετικοί, Όλοι Ίσοι», το Σχολείο μας κατέκτησε το 1ο Βραβείο. Μέσα από τα έργα τους, οι μαθητές ανέδειξαν αξίες όπως η ισότητα, ο σεβασμός και η αποδοχή της διαφορετικότητας, μεταφέροντας το μήνυμα ότι όλοι οι άνθρωποι, ανεξάρτητα από καταγωγή, φύλο, θρησκεία ή κατάσταση υγείας, έχουν τα ίδια δικαιώματα και αξίζουν ίση μεταχείριση. Η ζωγραφική αποτέλεσε ένα ισχυρό μέσο έκφρασης ανθρωπιάς, αλληλεγγύης και συμπερίληψης.

Παράλληλα, στον διαγωνισμό «Ο σκύλος μου, ο καλύτερός μου φίλος», οι μαθητές μας απέσπασαν το 3ο Βραβείο, προβάλλοντας μέσα από τις δημιουργίες τους τη σημασία της φιλοζωίας, της υπευθυνότητας και της αγάπης προς τα ζώα. Τα έργα ανέδειξαν τον ξεχωριστό δεσμό φιλίας και εμπιστοσύνης ανάμεσα στον άνθρωπο και τον σκύλο, καθώς και τις αξίες της φροντίδας και της ενσυναίσθησης που συνδέονται άμεσα με το πνεύμα του εθελοντισμού.

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν και η διάκριση στον διαγωνισμό «Η Γη είναι στα χέρια μας! Προσφέρω και στη Φύση, όχι μόνο στον Άνθρωπο», όπου το σχολείο μας έλαβε τον 2ο Έπαινο. Μέσα από τα έργα τους, οι μαθητές εξέφρασαν τους προβληματισμούς τους για τα σύγχρονα περιβαλλοντικά ζητήματα και ανέδειξαν την ανάγκη προστασίας του πλανήτη. Με φαντασία, χρώματα και συμβολισμούς, έστειλαν το μήνυμα ότι η προσφορά και η ευθύνη επεκτείνονται όχι μόνο στον άνθρωπο αλλά και στη φύση που μας φιλοξενεί.

Η συμμετοχή και οι διακρίσεις αυτές αποτελούν μια σημαντική επιβράβευση της προσπάθειας, της δημιουργικότητας και της κοινωνικής ευαισθησίας των μαθητών μας. Συγχαίρουμε θερμά όλους τους μαθητές που συμμετείχαν για τη φαντασία, την έμπνευση και τη διάθεσή τους να μεταφέρουν τόσο ουσιαστικά μηνύματα μέσα από την τέχνη τους.

Παράλληλα, η τελετή βράβευσης θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026, στο ξενοδοχείο Divani Caravel το απόγευμα.

1ο Βραβείο: Ομαδικό έργο ζωγραφικής για τον διαγωνισμό: «Εμείς και οι άλλοι. Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι» Τάξη: Β΄ Γυμνασίου.

Μαριάνθη Ξύστρα, Αναστασία Μάτσια, Αθηνά Βακάλη, Αθηνά Καλαμπόγια, Δανάη Μπαλατσούρα, Κωνσταντίνα Μουντζούρη

Διάσταση έργου: 40Χ40 εκ. 

Ακρυλικά σε καμβά.

2ο Βραβείο: Ομαδικό έργο ζωγραφικής για τον διαγωνισμό: «Ο σκύλος μου, ο καλύτερός μου φίλος» Τάξη: Β΄ Γυμνασίου.

Βούρβαχη Ναταλία, Κουτσαμπά Ηλέκτρα

Διάσταση έργου: 50Χ70 εκ. 

Ακρυλικά σε καμβά.

2ος Έπαινος:

Ομαδικό έργο ζωγραφικής για τον διαγωνισμό: «Η Γη είναι στα χέρια μας. Προσφέρω στη φύση, όχι μόνο στον άνθρωπο» Τάξη: Β΄ Γυμνασίου.

Παππά Γεωργία, Πέππα Βαλέρια, Χρυσάνθη Ευτυχία, Παπάζογλου Βασιλεία, Παλάσκας Νικόλας, Ζυγούρας-Τσιαρτσιώνης Αντώνης

Διάσταση έργου: 35Χ50εκ. 

Ακρυλικά σε καμβά.

 Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας που συμμετείχαν στους διαγωνισμούς ζωγραφικής του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού!

Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Κυριακή Πρεβενιού, Καλλιτεχνικών 

Με χρώματα Αγάπης και Προσφοράς, συμμετοχή του Α’ Αρσακείου-Τοσιτσείου Γυμνασίου Εκάλης στους διαγωνισμούς ζωγραφικής του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

Το Σχολείο μας συμμετέχει και στους τρεις μαθητικούς διαγωνισμούς ζωγραφικής που διοργανώνει ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, μέσω του Τομέα Νεότητας, δίνοντας στους μαθητές της Β΄ Γυμνασίου την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά και να ευαισθητοποιηθούν σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα. 

«Εμείς και οι Άλλοι: Όλοι Διαφορετικοί, Όλοι Ίσοι» 

Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό οι μαθητές μας λαμβάνουν μέρος στον διαγωνισμό με θέμα «Εμείς και οι Άλλοι: Όλοι Διαφορετικοί, Όλοι Ίσοι». Ο διαγωνισμός έχει ως στόχο την καλλιέργεια αξιών όπως η ισότητα, ο σεβασμός και η αποδοχή της διαφορετικότητας. Μέσα από τα έργα τους, οι μαθητές αναδεικνύουν την πεποίθηση ότι, παρά τις διαφορές μας σε καταγωγή, φύλο, θρησκεία ή κατάσταση υγείας, όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα και αξίζουμε ίση μεταχείριση. Η ζωγραφική γίνεται το μέσο για να μεταδοθούν μηνύματα συμπερίληψης, ανθρωπιάς και αλληλεγγύης. 

«Η Γη είναι στα χέρια μας! Προσφέρω και στη Φύση, όχι μόνο στον Άνθρωπο» 

Παράλληλα, το Σχολείο μας συμμετέχει και στον διαγωνισμό με θέμα «Η Γη είναι στα χέρια μας! Προσφέρω και στη Φύση, όχι μόνο στον Άνθρωπο». Μέσα από αυτή τη δράση, οι μαθητές προβληματίζονται για τα σύγχρονα περιβαλλοντικά ζητήματα και εκφράζουν εικαστικά την ανάγκη προστασίας του πλανήτη. Με χρώματα, σύμβολα και δημιουργική φαντασία, στέλνουν το μήνυμα ότι η φροντίδα για το περιβάλλον αποτελεί ευθύνη όλων μας και ότι η προσφορά δεν περιορίζεται μόνο στον άνθρωπο, αλλά επεκτείνεται και στη φύση που μας φιλοξενεί. 

«Ο σκύλος μου, ο καλύτερός μου φίλος» 

Τέλος, οι μαθητές μας συμμετέχουν και στον διαγωνισμό με θέμα «Ο σκύλος μου, ο καλύτερός μου φίλος», προβάλλοντας μέσα από τα έργα τους τη σημασία της φιλοζωίας, της υπευθυνότητας και της αγάπης προς τα ζώα. Μέσα από τη ζωγραφική αναδεικνύεται ο ιδιαίτερος δεσμός φιλίας και εμπιστοσύνης ανάμεσα στον άνθρωπο και τον σκύλο, καθώς και οι αξίες της φροντίδας και της ενσυναίσθησης, που συνδέονται άμεσα με το πνεύμα του εθελοντισμού. 

Η συμμετοχή του Σχολείου μας στους διαγωνισμούς ζωγραφικής αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για δημιουργική έκφραση, κοινωνική ευαισθητοποίηση και ενεργή στάση ζωής. Συγχαίρουμε θερμά τους μαθητές μας για τη διάθεση, τη φαντασία και τη συμμετοχή τους και τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία! 

Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Κυριακή Πρεβενιού, Καλλιτεχνικών  

Τελετή απονομής βραβείων και επαίνων των Πανελλαδικών Μαθητικών Διαγωνισμών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού στο Ζάππειο Μέγαρο

Το Σάββατο 14 Ιουνίου 2025 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επισημότητα στο Ζάππειο Μέγαρο η τελετή απονομής βραβείων και επαίνων των Πανελλαδικών Μαθητικών Διαγωνισμών που διοργάνωσε ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός και ο Τομέας Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. 

Πιο συγκεκριμένα, ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, διοργάνωσε τρεις πανελλαδικούς διαγωνισμούς ζωγραφικής για μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με θέματα: «Ευ αγωνίζεσθαι…», «Ζωγραφίζω από καρδιάς για τον Παππού και τη Γιαγιά», και «Με τον Ερυθρό Σταυρό για έναν Πράσινο Πλανήτη».  

Στην κατηγορία Γυμνασίου στον διαγωνισμό «Με τον Ερυθρό Σταυρό για έναν Πράσινο Πλανήτη», οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου του σχολείου μας διακρίθηκαν με τέσσερις επαίνους για τέσσερα διαφορετικά ομαδικά έργα, αναδεικνύοντας την περιβαλλοντική ευαισθησία, τη δημιουργικότητα και την ομαδικότητα των παιδιών μας. 

🔹 Πρώτος Έπαινος απονεμήθηκε στο έργο των μαθητριών του τμήματος Α2: Αθήνα – Μαρία Βακάλη, Αθήνα Καλαμπόγια, Κωσταντίνα Μουντζούρη, Δανάη Μπαλατσούρα.  

🔹 Τρίτος Έπαινος που απονεμήθηκε σε τρία ομαδικά έργα των μαθητών των τμημάτων Α1 και Α2. 

Α1: Μαρία – Ελένη Αλεξιάδου, Κυριακή – Κωσταντίνα Βούλγαρη, Ναταλία – Μαρία Βούρβαχη, Κακογιάννη Θεοδοσία. 

Α2: Αντώνιος Ζυγούρας-Τσιαρτσιώνης, Θεόδωρος Νικολόπουλος, Νικόλαος – Μιχαήλ Παλάσκας, Βασιλεία Παπάζογλου, Βαλέρια Πέππα.  

Α2: Φίλιππος Μαγκανιάρης, Δημήτρης Παπαδάκης.  

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, στον ιστορικό χώρο του Ζαππείου Μεγάρου φιλοξενήθηκε μια μεγάλη έκθεση ζωγραφικής με όλα τα διακριθέντα έργα των μαθητών από διάφορες κατηγορίες διαγωνισμών, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους την ευκαιρία να θαυμάσουν τις δημιουργίες των παιδιών από όλη την Ελλάδα. 

Η τελετή ξεκίνησε με ένα συγκινητικό βίντεο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού και συνεχίστηκε με ένα μουσικό-χορευτικό δρώμενο με θέμα τη σχολική βία από εθελοντές του Τομέα Νεότητας. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία και απηύθυναν χαιρετισμούς σημαντικές προσωπικότητες του δημόσιου βίου, αναδεικνύοντας τη σημασία της εκπαίδευσης στον εθελοντισμό, τόνισαν τη δύναμη της τέχνης αλλά και τον ρόλο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού ως θεσμικού πυλώνα κοινωνικής συνοχής. Μεταξύ των επισήμων προσκεκλημένων που απηύθυναν χαιρετισμό στην εκδήλωση ήταν η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, κ. Δόμνα Μιχαηλίδου, η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Νίκη Κεραμέως, η Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, κ. Έλενα Ράπτη, ο Βουλευτής Επικρατείας και Εθελοντής Διασώστης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού κ. Γιώργος Σταμάτης, ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Δρ Αντώνης Αυγερινός και η Διευθύντρια του Τομέα Νεότητα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού κ. Μαρία Καστελλάνου. 

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης απονεμήθηκαν επίσης τιμητικές πλακέτες σε πρόσωπα και φορείς που στηρίζουν έμπρακτα το έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, ενώ το καλλιτεχνικό πρόγραμμα συνεχίστηκε με ακόμη ένα μουσικό-χορευτικό δρώμενο από εθελοντές μαθητές του Α’ Αρσακείου – Τοσιτσείου Δημοτικού Σχολείου Εκάλης. 

Ξεχωριστή στιγμή για το σχολείο μας αποτέλεσε η συμμετοχή μαθήτριας του Β1 Ειρήνης Γρηγοριάδου στο εισαγωγικό μέρος της παρουσίασης, όπου ερμήνευσε με βιολί τη μουσική εισαγωγή του δρώμενου, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων. Η εκδήλωση έκλεισε με τις βραβεύσεις των μαθητών που διακρίθηκαν στους διαγωνισμούς σε όλες τις κατηγορίες, αλλά και των σχολείων που συμμετείχαν ενεργά σε δράσεις εθελοντικής αιμοδοσίας. Ήταν μια εκδήλωση γεμάτη συγκίνηση και έμπνευση, που ανέδειξε όχι μόνο τις δημιουργίες των παιδιών, αλλά και τη σημασία της οικογένειας, της εκπαίδευσης, της κοινωνικής ευθύνης και της συνεργασίας. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τους επόμενους διαγωνισμούς της νέας σχολικής χρονιάς, με ακόμα περισσότερη όρεξη, ιδέες και συλλογική προσπάθεια! Το σχολείο μας εκπροσώπησε η κ. Μαρία Καραγεωργίου, Υποδιευθύντρια-μαθηματικός, καθώς και η κ. Κυριακή Πρεβενιού, καθηγήτρια Καλλιτεχνικών και υπεύθυνη για τον εν λόγω διαγωνισμό. 

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν και διακρίθηκαν με τα έργα τους και στήριξαν με αφοσίωση αυτήν την προσπάθεια! 

«Με τον Ερυθρό Σταυρό για έναν Πράσινο Πλανήτη» – Διάκριση του Σχολείου μας στον Διαγωνισμό Ζωγραφικής! 

Το Σχολείο μας συμμετείχε και διακρίθηκε στον μαθητικό διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργανώνει ο Τομέας Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού με τίτλο «Με τον Ερυθρό Σταυρό για έναν Πράσινο Πλανήτη». Πιο συγκεκριμένα το Σχολείο μας απέσπασε τέσσερις επαίνους στην κατηγορία Γυμνασίου. Με γνώμονα την καλλιέργεια της ευαισθητοποίησης των μαθητών σε κρίσιμα κοινωνικά ζητήματα, ο Τομέας Νεότητας προάγει την ενεργή συμμετοχή των νέων στη σύγχρονη πραγματικότητα, αξιοποιώντας την Τέχνη ως μέσο έκφρασης και δράσης. Το θέμα του φετινού διαγωνισμού, «Με τον Ερυθρό Σταυρό για έναν Πράσινο Πλανήτη», προσκάλεσε τους μαθητές να οραματιστούν έναν καθαρότερο, βιώσιμο πλανήτη. Μαθητές της Α’ Γυμνασίου του Σχολείου μας, μέσα από το μάθημα των Καλλιτεχνικών, ανταποκρίθηκαν δημιουργικά στο κάλεσμα, αποτυπώνοντας στον καμβά το όραμά τους για την προστασία του περιβάλλοντος. Οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες στο εργαστήριο Καλλιτεχνικών του Σχολείου, αποφασίζοντας από κοινού τα θέματα των δημιουργιών τους, τα οποία εστιάζουν σε εθελοντικές δράσεις που μπορεί να αναλάβει ο Ερυθρός Σταυρός. Μεταξύ των θεμάτων που αναδείχθηκαν ήταν: 

• Καθαρισμός ακτών και παραλιών 

• Αναδάσωση 

• Πυρόσβεση και προστασία από φυσικές καταστροφές, όπως πλημμύρες.

• Ο Ερυθρός Σταυρός ως μία μεγάλη αγκαλιά για όλους και ένα χέρι βοήθειας.

• Ακόμα και η πρωτότυπη ιδέα «Ο Ερυθρός Σταυρός καθαρίζει… το διάστημα». 

Με ευαισθησία, φαντασία και αστείρευτη δημιουργικότητα, οι μαθητές φιλοτέχνησαν μοναδικά έργα ζωγραφικής με διάφορα υλικά σε καμβά, τα οποία θα κοσμήσουν την έκθεση που θα διοργανώσει ο Ερυθρός Σταυρός στην Αθήνα. 

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας για την εξαιρετική συμμετοχή και τη διάκρισή τους  με τις υπέροχες δημιουργίες τους! Οι προσπάθειές τους αποτελούν έμπνευση και φωτεινό παράδειγμα για την προστασία του πλανήτη μας.   

Η βράβευση των μαθητών μας θα γίνει το Σάββατο 14 Ιουνίου 2025 στο Ζάππειο Μέγαρο σε μια εκδήλωση αφιερωμένη στη ζωγραφική των παιδιών και στον Ερυθρό Σταυρό! 

Συμμετέχουν μαθητές:  

Από το Α1: 

  • Αγνή Γκρέκη, Αθήνα- Ιωάννα Καπλάνη.  

Διάσταση έργου: 30* 40 εκ.  

Υδατοχρώματα σε καμβά. 

  • Μαρία – Ελένη Αλεξιάδου, Κυριακή – Κωσταντίνα Βούλγαρη, Ναταλία – Μαρία Βούρβαχη, Θεοδοσία Κακογιάννη.  

Διάσταση έργου 50* 70 εκ.  

Ακρυλικά σε καμβά.  

  • Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, Βασίλειος Δανίκας, Λεωνίδας Δρίβας.  

Διάσταση έργου 30 * 40 εκ.  

Υδατοχρώματα σε καμβά. 

Από το Α2: 

  • Αντώνιος Ζυγούρας Τσιαρτσιώνης, Θεόδωρος Νικολόπουλος, Νικόλαος – Μιχαήλ Παλάσκας, Βασιλεία Παπάζογλου, Βαλέρια Πέππα.  

Διάσταση έργου: 35 * 45 εκ. 

Ακρυλικά και μαρκαδόροι σε καμβά. 

  • Ιάσωνας Μυστηλιάδης, Ηρακλής Παπαβασιλείου, Αστέριος Θεοκλής Παπαδόπουλος, Απόστολος Παπαϊωάννου, Γεώργιος Περγάλης.  

Διάσταση έργο 35*50 εκ.  

Ακρυλικά και μαρκαδόροι σε καμβά. 

  • Αναστασία Μάτσια, Μαριάνθη Ξύστρα.  

Διάσταση έργου: 40 *30 εκ. 

Ακρυλικά και μαρκαδόροι σε καμβά. 

  • Αθήνα Μαρία – Βακάλη, Αθήνα Καλαμπόγια, Κωσταντίνα Μουντζούρη, Δανάη Μπαλατσούρα.  

Διάσταση έργου: 30* 40 εκ.  

Ακρυλικά και μαρκαδόροι σε καμβά.  

  • Φίλιππος Μαγκανιάρης, Δημήτρης Παπαδάκης.  

Διάσταση έργου: 40 *50 εκ. 

Ακρυλικά σε καμβά. 

Από το Α3:  

  • Αχιλλέας Περιβολιώτης, Φωτεινή Πουλή, Άννα Φωτεινή Ρέπουλη, Ρέα Σαββόπουλου, Αριάνα Σαλαπάτα, Δέσποινα Σκαρή, Λυδία Τσιαλογιάννη.  

Διάσταση έργου 50* 70 εκ.  

Ακρυλικά σε καμβά. 

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κυριακή Πρεβενιού, Καλλιτεχνικών 

«Με τον Ερυθρό Σταυρό για έναν Πράσινο Πλανήτη», συμμετοχή του Σχολείου μας στον διαγωνισμό ζωγραφικής. 

Το Σχολείο μας συμμετέχει στον μαθητικό διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργανώνει ο Τομέας Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Με βαθιά πίστη στο ιδεώδες της ευαισθητοποίησης της μαθητικής κοινότητας σε κρίσιμα κοινωνικά ζητήματα, ο Τομέας Νεότητας στοχεύει να ενισχύσει την ενεργή συμμετοχή των νέων στη σύγχρονη πραγματικότητα και μέσω της Τέχνης. Ο φετινός διαγωνισμός έχει θέμα: «Με τον Ερυθρό Σταυρό για έναν Πράσινο Πλανήτη». 

Μαθητές του Σχολείου μας από την Α’ Γυμνασίου κλήθηκαν, μέσω της ζωγραφικής και του μαθήματος των Καλλιτεχνικών, να αποτυπώσουν το όραμά τους για έναν καθαρότερο και πιο βιώσιμο πλανήτη. Το θέμα του διαγωνισμού ενθάρρυνε τους μαθητές να στοχαστούν τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος, της ανακύκλωσης, της εξοικονόμησης ενέργειας, καθώς και των μικρών, καθημερινών πράσινων πρωτοβουλιών που μπορούν να αναλάβουν, έχοντας τον Ερυθρό Σταυρό ως πολύτιμο σύμμαχο σε αυτή την προσπάθεια.  

Τα κριτήρια αξιολόγησης του διαγωνισμού για τα έργα θα είναι: η πρωτοτυπία, η δημιουργικότητα, η τεχνική και την ικανότητα των μαθητών να μεταφέρουν μέσω της τέχνης τους μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στο πώς η τέχνη μπορεί να εμπνεύσει δράσεις για έναν πιο πράσινο πλανήτη. Οι καλύτερες δημιουργίες θα βραβευθούν με τιμητικά διπλώματα και δώρα, ενώ τα έργα των νικητών θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση – έκθεση, όπου οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να δουν τα έργα τους να εκτίθενται δημόσια. 

Η αξιολόγηση των έργων θα γίνει από την επιτροπή αξιολόγησης τον Απρίλιο 2024 και η Εκδήλωση βράβευσης θα γίνει στις 14 Ιουνίου 2024, στην Αθήνα. Με μεγάλη χαρά αναμένουμε τη συμμετοχή των μαθητών μας, συμβάλλοντας όλοι μαζί σε ένα κοινό όραμα για έναν βιώσιμο και πράσινο πλανήτη. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας που συμμετέχουν σε αυτόν τον διαγωνισμό ζωγραφικής με τις δημιουργίες τους! Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Κυριακή Πρεβενιού.

Επιμορφωτικό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών για τους εκπαιδευτικούς μας από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό

Την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2023  ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός πραγματοποίησε επιμόρφωση  των εκπαιδευτικών των Σχολείων μας, Γυμνασίων και Λυκείων, με θέμα τις Πρώτες Βοήθειες. Ηεπιμόρφωση είχε πεντάωρη διάρκεια (3.00-8.00 μ.μ.) και έλαβε χώρα στα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης. 

Πιο συγκεκριμένα η επιμόρφωση επικεντρώθηκε στα παρακάτω: 

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “ΒΑΣΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΖΩΗΣ και ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΠΙΝΙΔIΣΤΗ (BLS/AED)” 

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης δημιουργήθηκε το 2008 και αποσκοπεί στην αύξηση του αριθμού των  εκπαιδευμένων  πολιτών, κάθε ηλικίας, στη Βασική Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση “ΚΑΑ” και τη χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδιστή “ΑΕΑ – AED”. 

Υλοποιήθηκε από πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού με ειδικότητα “ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ και CPR/AED”, με ύλη προσαρμοσμένη, εναρμονισμένη και σύμφωνη με τις τελευταίες οδηγίες του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Αναζωογόνησης (ERC). Πραγματοποιήθηκε θεωρητική και πρακτική εξάσκηση στην  Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση και τη χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδιστή σε εξειδικευμένα προπλάσματα και εκπαιδευτικούς απινιδιστές.

Πιο συγκεκριμένα παρουσιάστηκαν οι ενότητες: 

  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ 
  • ΠΝΙΓΜΟΝΗ 
  • ΛΙΠΟΘΥΜΙΑ 
  • ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΑ  
  • ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ 
  • ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ  
  • ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΠΙΝΙΔΙΣΤΗ 
  • ΡΙΝΟΡΑΓΙΑ 
  • ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ – ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ 
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 

Σκοπός της επιμόρφωσης Πρώτων Βοηθειών είναι οι εκπαιδευτικοί να είναι σε θέση να προσφέρουν αποτελεσματική βοήθεια με ασφάλεια σε οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό χρειαστεί μέχρι να έρθουν οι αρμόδιες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.